Jak zjistím dostupnost zboží?  
Na stránce konkrétního zboží, se v šedém rámečku nachází řádek Dostupnost. V tomto řádku je napsáno, zda-li je zboží dostupné, nebo ne. Hned u toho se nachází otazník. Pokud na tento otazník přesunete ukazatel myši, zobrazí se Vám aktuální počet kusů daného zboží na našem skladě.

Chci zboží vyzvednout osobně. Musím vytvářet on-line objednávku?  
90% našeho sortimentu je skladem v kamenné prodejně. I přesto se může stát, že Vaše zboží nebude na prodejně, nebo bude rezervované.
Proto doporučujeme objednávku vytvořit a ve způsobu přepravy vybrat – Osobní odběr.
Mohu objednávat telefonicky, nebo pomocí e-mailu?  
Objednávky po telefonu bohužel nepřijímáme, ale pomocí e-mailu objednat lze. Stačí napsat e-mail na adresu info@alfa-omega.cz , ve kterém uvedete celý název objednávaného zboží, dodací a fakturační adresu a způsob dopravy  a platby za zboží.
 
  Jak zjistím stav své objednávky?  
Stav vaší objednávky můžete zjistit ZDE  
 
  Odeslali jste mi zboží, ale v době doručení nebudu na dodací adrese.  
Pokud jste obdrželi od České pošty avízo o doručování nebo uložení zásilky, ve kterém je uvedeno datum doručení/uložení, a již předem víte, že Vám doručování v daném termínu nevyhovuje můžete NA TÉTO ADRESE  změnit místo a čas doručení zásilky.
 
  Doručovatel mne na doručovací adrese nezastihl a zásilka je uložena na poště, na kterou se nedostanu.  
Pokud již doručovatel učinil pokus o doručení zásilky, zásilku uložil a Vy nemáte možnost si ji vyzvednout, můžete NA TÉTO ADRESE požádat o doslání zásilky na novou adresu v České republice.
 
  Jak se dozvím, že zboží již bylo odeslané?  
Po odeslání zboží Vám dorazí informační sms a poté i informační e-mail s více detaily. Stav Vaší objednávky můžete sledovat ZDE  a odeslanou zásilku ZDE 

  Objednal jsem zboží, za jak dlouho mi bude doručeno?  
Objednávky uzavřené ve všední dny do 11:00 odesíláme tentýž den. Při platbě převodem, nebo přes GoPay, odesíláme zboží jakmile k nám peníze dorazí. Poté by zboží mělo být doručeno do 1-2 pracovních dnů.

  Co znamená u zboží výraz "OEM"?  
Tento výraz znamená alternativu k originálu. Rozdíl oproti originálním dílům je ve výrobci, což výrazně snižuje cenu. Námi nabízené alternativy, jsou velmi kvalitní a dokážou originální díl bezchybně nahradit. Funkčnost originálních i alternativních dílů je totožná. 

  Můžu na prodejně zaplatit platební kartou?  
Bohužel, v současné době u nás platební kartou platit nelze. 



 
Pokud máte jakýkoliv jiný dotaz, neváhejte nás kontaktovat ve všední mezi 9:00 a 17:00 na:
Tel: +420 728 992 811 
E-mail: info@alfa-omega.cz  
Přihlásit
Zapomněli jste heslo?
Zadejte Váš e-mail a přihlašovací údaje Vám budou zaslány na Vaši e-mailovou adresu zadanou při registraci.


Košík je prázdný

Poslední navštívené zboží
  • Doposud jste žádné zboží nenavštívili.
Rychlé vyhledávání
Měna
Přijímáme tyto platby

GoPay

Reklamace

Pro bližší informace o postupu reklamace klikněte na odkaz: Reklamace

 
„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“
 
 
© Notebook-Adapter.cz